Customer Care Specialist

Staň se součástí Liftoru – českého lídra v ergonomii!

Hledáme posilu do našeho týmu zákaznické podpory.

Liftor je stabilní česká e-commerce firma a přední evropský výrobce výškově nastavitelných stolů, ergonomických židlí a příslušenství pro moderní kanceláře i domácí pracovní prostředí. Naším cílem je zlepšovat každodenní práci lidí – zdravěji, efektivněji a s větší radostí.

Co vás u nás čeká:

  • Péče o zákazníky (e-mail, telefon, chat)
  • Zodpovídání dotazů ohledně produktů, objednávek a reklamací
  • Administrace objednávek a komunikace s dopravci
  • Spolupráce s marketingem a obchodem na zlepšování zákaznické zkušenosti
  • Pomoc s technickými dotazy týkajícími se montáže našich polohovacích stolů

Koho hledáme:

  • Perfektní češtinu (mluvenou i psanou)
  • Cizí jazyk výhodou
  • Komunikativnost, trpělivost, orientaci na zákazníka
  • Zvládání práce s PC (Google, e-mail, MS Office)
  • Samostatnost i týmového ducha
  • Technické myšlení

Co vám nabídneme:

  • Práci, která dává smysl – pomáháte lidem ke zdravějšímu pracovnímu prostředí
  • Přátelský a mladý kolektiv
  • Účast na expanzi Liftoru na evropské trhy
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného Home office
  • Firemní benefity (zaměstnanecké slevy na produkty Liftor, občerstvení na pracovišti, příspěvek na stravování)
  • Odpovídající finanční ohodnocení 40.000,- Kč
  • Dotovaná Multisportkarta
  • 5 týdnů dovolené